Webináře na podporu distanční výuky ve školách

Od 17. 3. 2020 realizujeme sérii navazujících webinářů věnovaných problematice online vzdělávání. V rámci těchto webinářů se věnujeme praktickým a využitelným postupům a návodům, jak mohou školy online výuku v průběhu karantény realizovat, jak složité a časově náročné to je, jaké konkrétní technologie mohou k online výuce využít.

V rámci této série webinářů, kdy jeden webinář trvá přibližně půl hodiny, si zveme různé hosty, kteří nám ukazují příklady dobré praxe. Webináře jsou přenášeny živě na YouTube projektu SYPO, záznamy jsou umístěny také na webu www.projektsypo.cz.

Kromě mimořádných webinářů i nadále připravujeme webináře pro učitele českého jazyka, matematiky nebo ICT. Na tyto webináře je nutná registrace a fungují jako virtuální učebna, kde mohou účastníci komunikovat s lektorem a zapojit se do probíhající přednášky.

Chcete dostávat upozornění na naše webináře k online výuce? Přihlaste se. 

Červen 2020

4. 6. 2020

14:00

Matematika online: Nástroje Desmos a Graspable

MathLektorka: Jitka Rambousková

Výuka matematiky online má svá specifika, ale existuje řada nástrojů určená právě pro ni. Ukážeme si možnosti učitelských aktivit v aplikacích Desmos a Graspable Math. Své uplatnění najdou v prezenčním i distančním vzdělávání. A můžeme je využít také při výuce dalších předmětů. https://www.youtube.com/projektsypo

3. 6. 2020

14:00

Český jazyk online: J. A. Komenský vzdálený i blízký

Lektor: Petr Koubek

Jan Amos Komenský slaví a národ s ním. Jak ale Komenského texty a myšlenky uchopit ve výuce? Výzkumy týkající se praxe literární výchovy ukazují, že tyto texty jsou pro děti obtížně pochopitelné. Pojďme si společně vyzkoušet několik praktických cvičení, jimiž evokujeme osud a dobu tohoto humanistického génia ještě před tím, než se pustíme do čtení Labyrintu. Úlohy a pracovní listy jsou ověřeny učiteli v praxi a mohou posloužit také při distanční výuce.
https://www.youtube.com/projektsypo

2. 6. 2020

14:00

PowerPoint jak ho neznáte: Efektivní prezentace do výuky patří

Lektor: Karel Klatovský

PowerPoint má většina učitelů zažitý (a naučený) jako nástroj na tvorbu základních prezentací s klasickými snímky a možná několika animacemi. Nejvyužívanější prezentační software ovšem nabízí mnohem víc. Pracovat můžete s online hlasováním, 3D modely i nahráváním obrazovky. V PowerPointu vytvoříte multimediální výukové materiály, sestřiháte video nebo vytvoříte komiks. A nové funkce i doplňky stále přibývají.
https://www.youtube.com/projektsypo

Květen 2020

28. 5. 2020

14:00

Komunikační a vzdělávací platforma Edmodo

Lektor: Tomáš Zadražil

Edmodo je volně dostupná vzdělávací platforma, vzhledem připomínající Facebook. Pro běžného uživatele Facebooku, tj. pro drtivou většinu žáků, je tak její ovládání zcela intuitivní. Z pohledu učitele je Edmodo uživatelsky přívětivější než například Moodle, avšak zároveň nabízí dostatek funkcí pro snadné a efektivní řízení online výuky. Krom diskuzních vláken s žáky, sdílení zajímavých příspěvků, zasílání soukromých zpráv a udělování odznaků za aktivitu lze skrze Edmodo efektivně zadávat testy a jiné druhy cvičení (v odpovědi na naše otázky, tak žáci mohou například nahrát dokument, nebo tabulku, kterou můžeme jako učitelé dále editovat a komentovat). Obzvláště zajímavá je možnost zřízení profilu celé škole - v takovém případě mají žáci doopravdy veškerou výuku na jednom místě (třídy fungují podobně jako facebookové skupiny - stačí se do nich přidat).

27. 5. 2020

14:00

Aplikace Nearpod: Nástroj pro interaktivní prezentování

Lektor: Libor Klubal

Webová aplikace Nearpod umožňuje tvorbu interaktivních prezentací pro podporu výuky v učebně i na dálku. Klasické (například powerpointové) snímky lze snadno editovat; proložit je kvízem, otevřenou otázkou či anketou. Vyučující tak získá okamžitou informaci o pochopení probírané látky žáky. Nástroj je zdarma a lze jej využívat na všech platformách.

26. 5 2020

14:00

Jak jednoduše na střih videa ve Windows 10

Lektor: Miroslav Sláma

Volně dostupná aplikace Fotky je jednoduchý a intuitivní nástroj pro střih videa, který je součástí OS Windows 10, a který umožní rychlou tvorbu a úpravu videa z různých zdrojů. Aplikace je skvěle využitelná pro přímou výuku, přípravu materiálů a tutoriálů. Ve službě MS Stream lze propojit video s interaktivními testy, vše sdílet a získat tak zpětnou vazbu od žáků. Osvědčený nástroj obohatí nejen online, ale také prezenční a projektovou výuku.

21. 5. 2020

14:00

Výtvarná výchova online: Společně tvořit můžeme i na dálku

Lektorka: Zuzana Pechová

Webinář představuje funkční možnosti pro výtvarné vzdělávání online či distanční formou. Záměrem je seznámit účastníky s jednoduchými zásadami, které pomáhají naplňovat reálné edukační cíle tohoto typu expresivní výchovy. Teoretický úvod bude doplněn příklady dobré praxe a inspiračními zdroji dostupnými na internetu.

20. 5. 2020

14:00

Komunikační technologie ClassDojo: Pomocník pro distanční i prezenční výuku

Lektorka: Jana Šperlová

Aplikace a komunikační technologie vhodná pro využití na ZŠ, která jednoduše propojuje učitele, studenty i jejich rodiče. V programu lze využít mnoho nástrojů podporujících výuku online i prezenční formou – rozdělení do skupin, zadávání úkolů, časovač, bodování, a podobně.

19. 5. 2020

14:00

Učíme online v Microsoft Office 365: Tipy a triky pro OneDrive

Lektor: Karel Rejthar

 V tomto webináři se zaměříme na jednu z nejdůležitějších částí systému Office 365, a to OneDrive. Ukážeme si, že to není zdaleka jen „online flash disk“. Úložiště nabízí skvělé nástroje pro zálohování, obnovu dat, spolupráci, sdílení a mnoho dalších věcí, které můžeme pro online výuku využít. Prezentovat budeme jeho konkrétní využití ve výuce na SŠ.

14. 5. 2020

14:00

Jak využít MS Excel při výuce matematiky na SŠ

Lektor: Jan Polák

Webinář nás provede základními i pokročilejšími možnostmi pro využití programu MS Excel při výuce matematiky na SŠ. Budeme pracovat s maticemi, komplexními čísly i kombinatorickými výpočty. Na praktických příkladech si ukážeme různé výpočty.

13. 5. 2020

14:00

Elektronická nástěnka Padlet: jednoduchý pomocník pro vedení projektové výuky online

Lektor: Libor Klubal

Trochu hlubší pohled do tajů elektronických nástěnek Padlet a ukázka jejich použití pro projektovou výuku v online podobě. Podíváme se také na problematiku jejich zabezpečení a správného nastavení.

12. 5. 2020

14:00

Gramar.in, matika.in, geograf.in a zlatka.in: interaktivní výukové materiály v češtině

Lektorka: Jana Šperlová

Interaktivní online materiály pro výuku češtiny, matematiky (nejen podle metody profesora Hejného), zeměpisu i finanční gramotnosti jsou určeny hlavně pro žáky ZŠ. Naleznete zde stovky úloh s okamžitou zpětnou vazbou. Výhodou je snadná orientace v učitelské zóně s možností dobré diferenciace výuky. K dispozici jsou také podklady pro čtení s porozuměním a podporu kritického myšlení. Velice úspěšný projekt, navíc celý v českém jazyce.

7. 5. 2020

14:00

Formativní hodnocení: Úvod a praktické ukázky

Lektor: Zdeněk Dlabola

Doporučení, jak aplikovat vyhlášku 211/2020 Sb. a metodický pokyn k formativnímu hodnocení. Na co si dát pozor (nejčastější chyby a omyly), praktické ukázky formativního hodnocení na ZŠ a SŠ. Jaký je rozdíl mezi formativním a slovním hodnocením? Ukázky metod a technik formativního hodnocení v online aplikacích.

6. 5. 2020

14:00

Zeměpis online: Tvorba 2D a 3D map v Excelu

Lektor: Jan Polák

Nové verze Excelu jsou zajímavé i pro zeměpisáře. Ukážeme si, jak v Excelu vytvořit vlastní 2D a 3D mapy (kartogramy). Poskytneme inspiraci a návody pro zadávání úkolů žákům v rámci samostatné práce.

5. 5. 2020

14:00

Aplikace Kahoot: Herní kvízy pro děti i dospělé

Lektorka: Jana Šperlová

Zpestřete online nebo prezenční výuku zábavným herním kvízem pro děti i dospělé v aplikaci Kahoot. Uživatelsky přívětivý nástroj lze využít napříč celým spektrem vzdělávacího systému - od nižšího stupně ZŠ po VŠ.

4. 5. 2020

14:00

Přírodovědný pokus na dálku a přesto naživo se systémem PASCO Scientific

Lektor: Miroslav Staněk

Jak žáky neochudit o přírodovědný pokus a nabídnout jim více než jen pasivní formu sledování flashové animace či předtočeného videa? Představíme možnosti realizace reálnočasových vzdálených experimentů z fyziky, chemie a biologie pomocí měřicího systému (i Vašeho chytrého telefonu). V čem může pomoci freeware od PASCO Scientific?

Duben 2020

30. 4. 2020

14:00 

Online výuka a komunikace pomocí systému EduPage

Lektor: Viktor Vráblík

Praktický webinář poskytne vhled do možností online výuky prostřednictvím systému EduPage. Webinář se zaměřuje na základní i pokročilejší možnosti komunikace mezi studenty a učiteli. Ukážeme si, jak pracovat s domácími úkoly, připravit otázky a připojit materiály. Řekneme si, jak zadávat testy a jakým způsobem je vyhodnocovat.

29. 4. 2020

14:00 

Wizer.me II: Komunikace se studenty a sdílení pracovních listů

Lektorka: Jana Šperlová

Webinář navazuje na 1. díl. Zaměříme se na práci s již vytvořeným pracovním listem. Budeme se zabývat komunikací se žáky a ukážeme aplikaci i z pohledu studenta. Zároveň poskytneme bližší a komplexnější návod pro práci s tímto programem.

28. 4 2020

14:00

Socrative - jednoduchý online nástroj pro testování a procvičování

Lektor: Libor Klubal

Webová aplikace Socrative je jednoduchý nástroj pro vytváření testů s možností automatického vyhodnocení vhodný pro 2. stupeň ZŠ a SŠ. Testy lze využít ke klasickému prověřování znalostí, ale i k průběžnému procvičování učiva. Při webináři si ukážeme, jak s nástrojem pracovat a vytvoříme si jednoduchý test pro žáky.

27. 4. 2020

14:00

Jak na matematiku v MS Teams a MS Forms

Lektor: Michal Heczko

Ukážeme si praktické možnosti využití Microsoft Teams ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ a na SŠ. Tipy a ukázky budou zaměřeny zejména na online výuku prostřednictvím videokonference, věnovat se budeme využití i sdílení výukových materiálů a možnostem testování i ověřování znalostí v MS Forms.  

24. 4. 2020

14:00

Charanga - online knihovna kvalitních interaktivních materiálů pro hudební výuku
 
Lektor: Lubor Bořek
Online vzdělávací platforma využívaná po celém světě s množstvím kvalitních interaktivních materiálů pro hudební výuku a také prostor, kam si učitelé mohou nahrávat své vlastní materiály. Můžeme se inspirovat hotovými lekcemi, kurzy a studijními plány, nebo si pomocí nástrojů platformy rychle a jednoduše vytvářet své vlastní podklady. Cokoliv vás zaujme, lze prostřednictvím platformy sdílet s kolegy i žáky a používat ve škole i doma. To zajisté oceníte také při distančním vzdělávání.

23. 4. 2020

14:00

Proč a jak vytvářet podcasty pro žáky
 
 
Podcast (audio záznam hlasu) je efektivní a moderní způsob předávání informací. Je jako dělaný pro současnou situaci. Jeho poslech je pro děti mnohem osobnější než psaný text. Lze ho využít pro motivaci, zadávání úkolů, předávání učiva nebo slovní hodnocení. V praktickém webináři pro začátečníky v této oblasti si ukážeme, jak připravit a natočit první podcast a poslat jej žákům.

22. 4. 2020

14:00

Online aplikace pro výuku zeměpisu

Lektor: Jan Polák

Webinář je pojatý jako průřez aplikacemi, které mohou posloužit jako zdroj zajímavých informací o světě a mohou být součástí výuky zeměpisu nejen při distanční, ale také prezenční formě. Ukážeme si, jak pracovat s aplikacemi Google Earth, Wolframalpha, Worldometer a dalšími.

21. 4. 2020

14:00

Malotřídka on-line II: Rychlé nasazení MS Teams

Lektor: Karel Rejthar

Video navazuje na předchozí díl Malotřídka on-line: rychlé nasazení MS Office365. Ukážeme si praktické nasazení služby TEAMS v Office 365. Jak jednoduše vytvořit tým, jak jej naplnit žáky a učiteli. Vytvoříme online schůzku a zapíšeme ji do kalendáře i TEAMSu. Řekneme si reálně vyzkoušené praktiky na 1. stupni ZŠ. Pro využití TEAMS doporučujeme příručku na tomto odkazu https://1url.cz/KzH4H.

20.4.2020

14:00

Kybernetická bezpečnost
při online výuce: Rizika a opatření
 
V současné době se raketovým tempem plní školní cloudová úložiště daty žáků, studentů, ale i rodičů. Velice svižně jsme začali komunikovat na mnoha IT platformách. Pomysleli jsme dostatečně na bezpečnost a ochranu uživatelů? Jsme připraveni na „úklid“ online materiálu, který v době distanční výuky mnohdy živelně vznikal a plánujeme se zabývat bezpečnostním auditem? Vzdělávací instituce by měly být připraveny na pokusy o zcizení dat nebo průnik do interních sítí a my bychom měli disponovat alespoň obecnými znalostmi v oblasti kybernetických rizik a jejich minimalizace.

17. 4. 2020

14:00 

Malotřídka on-line: rychlé nasazení MS Office 365
 
 
Ukážeme si praktické nasazení služeb MS Office365 pro malou školu, včetně Outlooku, OneDrivu a ostatních online aplikací. Vysvětlíme, jak rychle importovat větší množství žáků a jaká úskalí vás s nasazením Office 365 čekají. Doporučujeme také přečtení příručky.  

16. 4. 2020

14:00 

Chemie online: internetové zdroje pro učitele i žáky

Lektor: Luděk Míka

Chemie je předmět, který je nejlepší vyučovat naživo se spoustou pokusů, výbuchů a barevných ohňů. Ale jak to udělat, když není možné před studenty s pokusem předstoupit? Během webináře budou představeny různé internetové zdroje s informacemi vhodnými pro výuku chemie. Jedná se o interaktivní webové stránky (chemickeprvky.cz, studiumbiochemie.cz), zdroje videozáznamů chemických pokusů (studiumchemie.cz) a zdroje dalších informací.
 

16. 4. 2020

10:00

Jak dnes poskytovat podpůrná opatření? (webinář projektu APIV B - Inkluze v praxi)

Lektorka: Lenka Felcmanová

Webinář se zabývá tím, jak zachovat kontinuitu v poskytování podpůrných opatření, které mají pomoci vyrovnat nerovnosti v českém vzdělávacím systému. Školy jsou zavřené, vzdělávání probíhá doma, kam se učitelé ani specialisté nedostanou a ani nemohou. Co se v této situaci dá dělat nebo prakticky dělá? Jakou konkrétní podporu lze dnes z pohledu poradenského systému zajistit? Poradenský systém je i nadále (ne-li více než dříve) otevřen konzultacím s rodiči. Jaká doporučení lze na základě aktuálního vývoje dát ředitelům škol? Jak dopadá aktuální situace na rodiny dětí s potřebou podpůrných opatření?

15. 4 2020

14:00

Wizer.me: online pracovní listy i testy pro žáky v jednoduchém programu
 
Lektorka: Jana Šperlová
Ukážeme vám, jak jednoduše vytvořit poutavý pracovní list a vystavět strukturu vyučovací hodiny. V jediné aplikaci “Wizer.me” získáte cenný nástroj pro vytvoření pracovních listů, testů, ale i okamžitou zpětnou vazbu bez zdlouhavého a složitého opravování úkolů.  

15. 4. 2020

10:00

Žáci s odlišným mateřským jazykem v době uzavření škol (webinář projektu APIV B - Inkluze v praxi)
 
Lektorka: Karolína Dohnalová
V průběhu webináře budou představeny konkrétní příklady, jak lze zadávat úkoly pro žáky s odlišným mateřským jazykem (předměty Člověk a jeho svět a Český jazyk). Hovořit se bude také o praktických a funkčních příkladech práce (nejen s těmito) žáky z konkrétních škol, a co z nabytých zkušeností můžeme vytěžit i pro budoucí běžnou výuku.

14. 4.2020

14:00

GDPR ve výuce v době nouzového stavu

Lektor: Milan Štoček

Obecné nařízení na ochranu osobních údajů neboli GDPR (General Data Protection Regulation) je uceleným souborem pravidel na ochranu dat v EU. Cílem je hájit co nejvíce práva občanů EU proti neoprávněnému zacházení s jejich daty a osobními údaji, dát jim větší kontrolu nad tím, co se s jejich daty děje. Organizace aktuálně přijímají opatření ke zvládnutí mimořádných opatření (COVID19). Pravidla ochrany osobních údajů (jako je obecné nařízení - GDPR) nestojí v cestě mimořádným opatřením. Stav nouze může některé kroky legitimizovat. Tyto kroky musí být úměrné a časově omezené.  

9. 4. 2020

14:00

Online výuka v ZUŠ s využitím Microsoft Teams a aplikace ZOOM

Lektoři: Jiří Taufer, Roman Zotov-Mikshin

Tipy, jak zvládnout "na dálku" umělecké vzdělávání v ZUŠ. Nástrojů k výuce umění se naskýtá mnoho. V našem případě to bude prostředí MS Teams, které zvládá chat, přenos zvuku, videa, záznamy, sdílení souborů, poznámkové bloky, zadání úkolů a jejich vyhodnocování. Přineseme příklady využití v hudebním, výtvarném, tanečním i literárně dramatickém oboru. Představíme možnosti výuky tance v aplikaci ZOOM - způsoby zapojení žáků a pedagogů do výuky, včetně spolupráce s hudebním pedagogem. Uvedeme ukázky z výuky.

V komentářích pod videem uvádíme vyjádření Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost k aplikaci ZOOM.

 

8. 4. 2020

14:00

Nouzový stav a pracovní právo ve školách

Lektor: Milan Štoček

Mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví zakazuje osobní účast žáků na základním, středním a vyšším odborném vzdělávání ve školách a školských zařízeních od 11. 3. 2020 do odvolání. Toto opatření se ale nevztahuje na pracovníky školy. Ti jsou povinni plnit úkoly dané ředitelem školy a docházet do práce, jestliže jim to ředitel školy nařídí. Příkazy ředitele však musí být v souladu s doporučeními Ministerstva zdravotnictví. Problematice i kazuistice se budeme věnovat ve webináři.  

7. 4. 2020

14:00

Nezapomínejte na tělocvik, cvičit je potřeba víc, než kdy jindy

Lektoři: Radek Zavřel, Šárka Kašpárková    

Jak podpořit pohybovou aktivitu žáků i v době uzavření škol? Proč bychom se měli snažit přimět děti a ideálně také jejich rodiče, aby společně sportovali? K motivaci dětí i rodičů bude nově sloužit také Online tréninkový deník. Projekt představíme a ukážeme si týdenní výzvy jednotlivých disciplín.

 

7. 4. 2020

15:30

Zápisy do prvních tříd od A do Z

Lektor: Ondřej Helar

 

Zápisy do škol letos komplikují uzavření škol a nouzový stav. Opatření MŠMT o zápisech v době karantény říkají, že zápisy budou probíhat v dubnu a bez osobní přítomnosti dětí ve škole. Zápisy Online, to je aplikace pro komplexní řešení zápisů do základních a mateřských škol. Mnoho škol ji využívalo v minulých letech, ale jejich počet je nyní mnohonásobně vyšší. Ve webináři si ukážeme vše pro úspěšný zápis ze strany škol i rodičů: elektronickou přihlášku, evidenci výsledků zápisu i tisk rozhodnutí a převod přijatých uchazečů do školních matrik.

6. 4. 2020

14:00

OneNote – online poznámkový sešit pro práci učitele i žáka

Lektorka: Irena Vajen 

Microsoft OneNote je elektronický poznámkový sešit přístupný z počítače, mobilu či tabletu, díky kterému můžete žákům sdílet výukové materiály, obrázky, kresby, videa, odkazy, aplikace, testy. To vše ve škole i při domácí přípravě. Umožňuje jednoduché zadávání úkolu hromadně pro celou skupinu žáků včetně hodnocení – pomocí známky, obrázku nebo slovního komentáře.

 

3. 4. 2020

Online výuka na 1. stupni ZŠ: inspirujte se třeba s Agátou, Matýskem nebo Oskarem

Lektor: Miloš Novotný

Jak co nejlépe využít stávající videa a učebnice dostupné na internetu? Ne každý má talent a čas na tvorbu výukových videí, někdy je lepší použít hotové materiály. Inspirativní tištěné a interaktivní podklady pro výuku na 1. stupni ZŠ vám doporučí autor projektů Čteme a píšeme s Agátou, Matýskova matematika nebo Oskarova prvouka. Budeme se bavit také o tom, co předcházelo vzniku jeho online i tištěných učebnic a jak se vlastně takové materiály tvoří.

2. 4. 2020

14:00

Online komunikace přes systémy Škola online a Bakaláři

Lektoři: Martin Keller, Ondřej Helar

Praktický webinář poskytne náměty a nápady, jak vést online výuku prostřednictvím systémů Škola online a Bakaláři. Budeme se zabývat tím, jak používat domácí úkoly, zprávy a nástěnky, dokumenty učitelů i výukové zdroje.

2. 4. 2020

10:00

Jak dnes učit Off-line žáky nebo s žáky omezeným přístupem k telefonu a internetu? Kazuistiky. Popis konkrétních příkladů jak vzdělávat děti ze sociálně znevýhodněného prostředí. (webinář projektu APIV B - Inkluze v praxi)

Lektorka: Michaela Kučerová

Jak zajistit podporu při vzdělávání dětem, kterým se jí doma nedostává a škola je a (dlouho) bude zavřená. Co nepředá učitel, to za něj nikdo jiný neudělá. Jak postupovat, když rodina nepomáhá? Co dělat, když je v rodině jen jeden telefon? Jak překonat výpadek pomoci sociálních služeb či dalších aktérů? Jaké jsou praktické požadavky na individualizaci úloh žákům v sociálně znevýhodněném prostředí?

1. 4. 2020

14:00

Fraus pomáhá: jak pomocí Freda a jeho kamarádů zabít víc much jednou ranou?

Lektor: Michal Urbánek

Online vzdělávací portál Fred je ideálním pomocníkem pedagogů vyučujících na základních a středních školách. Jedná se o jednoduchý systém pro řízení výuky na dálku. Portál navíc obsahuje multimediální knihovnu s více než čtyřiceti tisíci materiály, která svým rozsahem nemá v českém prostředí obdoby. Spolu se svými kamarády (Flexibooks a Školou s nadhledem) tvoří ucelený vzdělávací ekosystém.

1. 4. 2020

10:00

Jak na výuku na dálku u žáků s odlišným mateřským jazykem? (webinář projektu APIV B - Inkluze v praxi)

Lektoři: Jan Heinrich, Magdalena Hromadová, Alice Kourkzi

V rámci webináře nabídneme tipy a užitečné odkazy, které usnadní komunikaci s rodiči, se kterými nemáme společný jazyk. Budeme se věnovat také tomu, jak zůstat v pravidelném kontaktu s dětmi s OMJ, proč je to důležité, a zejména jaké výukové materiály můžeme využít. V neposlední řadě si také ukážeme, jak srozumitelně úkoly zadávat a hodnotit.

Nahoru

Březen 2020 

31. 3. 2020

14:00

Online výuka na 1. stupni ZŠ pro začátečníky

Lektor: Libor Klubal

Na webináři představíme nastavení vhodných forem online komunikace s žáky na 1. stupni ZŠ. Pro předávání společné práce využijeme elektronickou nástěnku, pro individuální komunikaci vypracujeme návrh online pracovního sešitu pro každého žáka, a to pomocí nástrojů Google. Webinář je určen spíše začátečníkům a také školám, které služby Google (GSuite) nevyužívají a nemají je nastavené.

30. 3. 2020

14:00

Kde hledat a jak tvořit videonávody k výuce matematiky na 2. stupni ZŠ

Lektor: Václav Nádvorník

Vzdálenou výuku matematiky na 2. stupni ZŠ lze snadno uchopit i díky použití videonávodů. Můžeme využít podklady, které vytvořili ostatní učitelé, nebo se zaměřit na vlastní tvorbu. Na webináři si ukážeme nejznámější kanály na Youtube, připomeneme si přístupy Khanovy školy a zmíníme se o základních možnostech, jak videonávod pro své žáky připravit. Vše bude vycházet ze zkušeností lektora, který pro své děti videonávody točí již 12 let.  

27. 3. 2020

14:00

Online tabule s aplikací Microsoft Whiteboard

Lektor: Karel Klatovský

Ukážeme vám, jak přenést školní tabuli do digitálního světa. Naučíme vás, jak můžete kreslit si a psát tak, aby to viděli ostatní. Tabuli můžete sdílet s žáky, aby do ní mohli psát třeba i z mobilu. Poradíme, jak spustit tabuli přímo z prostředí Microsoft Teams. Výsledek si můžete stáhnout a poslat žákům třeba ve formátu pdf. Aplikace Microsoft Whiteboard je opravdu jednoduchá a umí toho hodně.

26. 3. 2020

14:00

On-line výuka v době uzavření škol

Lektor: Slávek Hora

Čím žijí v této době učitelé ve školách mimo školy? O jaké koncepty je v současné době největší zájem? Vymýšlíme originální koncepty, v krizové situaci plníme úkoly digitální strategie. Proč tomu tak je? Proč jsme nebyli na podobnou situaci připraveni? Inspirační zdroje a inspirativní učitelé, pohled na situaci i z jiných úhlů a rolí – rodič, žák, učitel, vedení školy. Hledáme inspiraci z technických možností žáků i učitelů. Všechny naše nápady jsou cenné, budeme hledat jejich pozitiva a rizika proto, abyste je mohli využít v dalších dnech při vzdělávání Vašich žáků.

26. 3. 2020

16:00

Jak dnes učit off-line žáky? Děti v sociálně znevýhodněném prostředí a kdo je pomůže udržet ve vzdělávání. (webinář projektu APIV B - Inkluze v praxi)

Lektorka: Michaela Kučerová

Jak vypadal uplynulý týden z pohledu vzdělávání žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí? Jak zajistit podporu při vzdělávání dětem, kterým se jí doma nedostává a škola je a (dlouho) bude zavřená. Konkrétní pomoc je na úrovni školy vhodné rozdělit dle skupin žáků – Off-line, Off-line/On-line a On-line. Co se v praxi osvědčilo pro jednotlivé zmíněné skupiny. Čemu je třeba se vyhnout, a to jak na straně pedagogů, tak vedení škol i samotných rodičů. Jaké jsou možnosti využití dobrovolnických iniciativ v této oblasti i kde najít užitečná doporučení pro pedagogy i rodiče v době nouzového stavu?

25. 3. 2020

14:00

On-line výuka z pohledu rodiče

Lektorka: Kamila Bobysudová

Co nyní řeší rodiny a co je pro ně důležité? S jakými konkrétními problémy se lidé obrací na poradny a krizová centra? Něco o obtížích současné situace (nejen vzdělávání dětí doma) a jak vypadá život řady rodin v "nouzovém stavu"? Jak si vzájemně vyjít vstříc a jak si pomoci? Co ještě (kromě vzdělávání) můžeme pro děti a rodiče udělat?

24. 3. 2020

14:00

Písemky v Microsoft Forms, které se samy opravují

Lektor: Miroslav Kotlas

V rámci Office 365 existuje aplikace Microsoft Forms pro vytváření kvízů nebo to můžeme také nazvat písemek. Díky tomuto nástroji lze vytvářet pisemky, pomocí kterých můžete on-line zkontrolovat znalosti žáků. Test s uzavřenými otázkami se umí sám opravit, vyhodnotit a žákům vrátit zpětnou vazbu. MS Forms umí automaticky generovat otázky a tak může učiteli usnadnit práci při generování příkladu k procvičovaní. Distribuce je velmi snadná buď pomoci odkazů nebo přímo v aplikaci Teams.

23. 3. 2020

14:00

Jak na hodnocení v Google Učebně, písemky a kontrolní testy v Google formulářích

Lektorka: Jitka Rambousková

Ukážeme si, jak na tvorbu testů v Google formulářích a jejich integraci do Google Učebny a také jak lze hodnotit práce v prostředí Google Učebny.

 

20. 3. 2020

14:00

Online výuka v MS Teams

Lektor: Miroslav Sláma

Distanční vzdělávání s žáky může být jednodušší, než si myslíte. Poznejte Teams.

19. 3. 2020

14:00

Úvod do Google Učebny

Lektorka: Jitka Rambousková 

Základy práce s Učebnou - vytvoření třídy, zadávání úkolů a jejich kontrola  

18. 3. 2020

14:00

Jak zavést online výuku a nezbláznit se? Jak pracovat s žáky a rodiči?

Lektor: Václav Maněna

Jak zvolit technologie a na co si dát pozor? Proč nezavádět zbrkle některé technologie a jak využít ty stávající? Jak a k čemu používat e-maily? Jak nepřetížit učitele, žáky a rodiče? Na co si má dát pozor ředitel při organizaci a zavádění online výuky? A proč to musí udělat ředitel? Jak citlivě pracovat s technooptimisty z řad kolegů a rodičů? Proč na věku nezáleží a na čem záleží? Jak využít mobily a tablety? Jaké vybavení je vhodné pořídit? Kde hledat rady? Praktické ukázky zavedení online výuky a distančního vzdělávání na českých školách

17. 3. 2020

16:00

Online vzdělávání z pohledu ředitele školy

Lektoři: Pavel Škramlík, Daniel Janata

Jaké kroky by měli zástupci vedení školy udělat pro to, aby se škola přesunula do světa online výuky? Jak jste o těchto záměrech informovat rodiče žáků? Je nutné ověřovat technologické vybavení žáků? Jak často a jakou formou s rodiči a žáky komunikovat? Jak koordinovat učitele a řešit rozvrhy hodin? Existuje nějaké podpora spolupráci žáků mezi sebou? A mnoho dalšího...  

Nahoru

Naši lektoři

Mgr. Kamila Bobysudová, supervizorka, mentorka a koučka s vlastní poradenskou praxí. Zabývá se vzděláváním a rozvojem především dospělých lidí, podporou v oblasti krizové intervence. Dlouhodobě spolupracuje s NPI ČR a dalšími vzdělávacími organizacemi, kde se věnuje především vzdělávání v manažerských a mentorských dovednostech, osobnostně sociálnímu rozvoji, time a stress managementu aj. Více informací na www.bobysudova.cz.

Lubor Bořek, DiS., ředitelem ZUŠ v Polici nad Metují, předsedou Krajské umělecké rady Královéhradeckého kraje, členem Kolegia předsedy ÚUR ZUŠ ČR a členem Sekce ZUŠ Stálé konference ředitelů v projektu SYPO. Vyučuje studijní zaměření “Elektronické zpracování hudby” a je propagátorem smysluplného a účelného využívání digitálních technologií ve výuce na uměleckých školách. Spolupracuje s britskou softwarovou firmou Charanga na vývoji české verze komplexního programu pro využití při výuce hudby na ZUŠ a ZŠ.

Mgr. Zdeněk Dlabola, působí jako lektor, mentor, konzultant a člen vedení JOB - spolek pro inovace, spolupracuje v těchto rolích i v jiných vzdělávacích organizacích a projektech (např. Učitel naživo, Ředitel naživo, Eduzměna). Je bývalý učitel a ředitel ZŠ. Dlouhodobě se věnuje tématům: metody aktivního učení, projektová výuka, formativní hodnocení, čtenářství a tvořivé psaní, plánování a reflexe výuky, kolegiální podpora, mentoring apod. Spolupracuje jako pedagogický konzultant s vedením MŠ, ZŠ a SŠ při dlouhodobé podpoře proměny kultury škol. Více informací naleznete na www.jobinovace.cz.

Mgr. Tomáš Hamberger, pedagog na základní škole, koordinátor technického vzdělávání na Ministerstvu průmyslu a obchodu, předseda Klubu aktivních ve vzdělávání a zakladatel iniciativy Učitelé sobě a projektu Digitální pohotovost 4.0. Lektor a ambasador projektu eSafety label+, který se zaměřuje na kybernetickou bezpečnost.

Ing. Michal Heczko, učitel matematiky na Gymnáziu a Jazykové škole s právem státní jazykové zkoušky Zlín. Kromě výuky na gymnáziu se věnuje také práci ve zlínské pobočce Jednoty českých matematiků a fyziků, podílí se na projektech iKAP a SYPO. Je certifikovaným konzultantem společnosti Bakaláři. V rámci projektu SYPO působí jako předseda oblastního kabinetu Matematika a její aplikace a místopředseda krajského kabinetu Informatika a ICT.

Jan Heinrich, sociální pracovní META, o.p.s., věnuje se oblasti poradenství pro cizince v oblasti vzdělávání. 

Ing. Ondřej Helar, 14 let pracuje na projektu Škola OnLine, kde se postupně podílel na projektování systému, konzultacích, školení, jednání se školami, zřizovateli škol a mnoha dalších činnostech, které se systémem souvisí. V minulosti působil na školách jako informatik. V posledních dnech pomáhá školám zvládnout situaci, kdy školy řeší vzdálenou výuku, elektronické zápisy do prvních tříd a další elektronizaci agendy související s uzavřením škol.

Mgr. Bohuslav Hora, učitel na ZŠ a MŠ Chraštice a ve Škole Můj Projekt – Jižní Město, Praha. působil jako lektor učitelů SIPVZ, učí informatiku a působí jako propagátor smysluplného využití ICT ve výuce a jako ICT koordinátor a metodik. V roce 2012 propadl kouzlu tabletů - nejdříve jako Androidista, následně také jako iPadista - využívá obou těchto platforem ve vzdělávání. Je aktivním členem skupiny GEG ČR a GEG Učte s námi, zúčastnil 0. ročníku Global Teacher Prize Czech Republik a skončil ve finále jako třetí. Časopisem Forbes byl v roce 2018 zařazen mezi 18 inspirativních lidí v České republice. Spolu s Petrou Boháčkovou vede blog dejtemipevnybod.cz.

Magdalena Hromadová, metodička češtiny jako druhého jazyka v oblasti služeb pro pedagogy ve společnosti META, o.p.s, poskytuje metodickou podporu pedagogům a lektoruje semináře pro pedagogy

Mgr. Daniel Janata, pedagog, lektor, konzultant a zakladatel malé školy rodinného typu Základní školy ŠKOLAMYŠL v Litomyšli. Spolupracovník projektů SYPO, APIV B a SRP, lektor kvalifikačního studia Koordinátor ICT a témat zabývajících se aplikací a integrací mobilních technologií do vzdělávání. Absolvent Pedagogické fakulty UK, obor učitelství pro I. stupeň se specializací na TV, funkčního studia managementu na UK, kurzů Kritického myšlení, mentorského a koučského výcviku.

Mgr. Šárka Kašpárková, v současné době působí jako sportovní manažerka projektu Českého olympijského výboru Sazka Olympijský víceboj, který motivuje děti na základních školách a víceletých gymnáziích k všestrannému sportovnímu rozvoji. Je absolventkou Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Pracuje také jako kondiční trenérka mládeže BK Žabiny Brno a tanečníků DSP Kometa Brno. Je bývalá reprezentantka České republiky v atletice.

Martin Keller, v současné době pracuje na oddělení uživatelské podpory společnosti Bakaláři software. Je bývalý učitel matematiky, fyziky a IVT na základní a střední škole. Věnuje se školení ve využívání více modulů programu Bakaláři - zejména Evidence, Rozvrhu, Suplování a Třídní knihy.

Ing. Karel Klatovský, manažer vzdělávacích programů v české pobočce společnosti Microsoft, bývalý učitel a na SŠ a MŠ v Litoměřicích a Univerzitě J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. V poslední době se věnuje školení na využívání technologií a produktů společnosti Microsoft, a to zejména Office, Office 365, Windows, tabletové výuce a další. Je autorem více jak 20 knih a učebnic se zaměřením na IT technologie ve školství. Píše svůj vlastní blog www.klatovsky.cz.

Mgr. et Bc. Libor Klubal, Ph.D., učitel se zkušenostmi ze základního, středního a vysokého školství. Vyučuje matematiku a informatiku na ZŠ Štítina a působí jako odborný asistent na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity. Aktivně se věnuje školení učitelů týkajících se zejména využívání iPadů a webových nástrojů ve výuce. Provozuje portál Moderní výuka zaměřený na využívání moderních technologií ve vzdělávání. Je předsedou krajského kabinetu Informatika a ICT v Moravskoslezském kraji. 

Miroslav Kotlas, učitel na Gymnáziu Česká v Českých Budějovicích (Microsoft Showcase School), koordinátor Vzdělávacího centra Microsoft pro Jihočeský kraj. Několik let aktivně spolupracuje s Microsoftem, školí učitele na moderní technologie. Aktivně se zajímá zejména o využití Minecraft: Education Edition ve výuce hlavně informatiky (programování). Ve škole se studenty využívá Office 365, Malování 3D, PowerBi a další produkty z balíku Office 365. Získané certifikace: Microsoft Office Master 2016, Microsoft Certified Educator, Microsoft Technology Associate.

Mgr. Petr Koubek, „učitelský ranhojič“ v systémovém projektu PPUČ. Vykonává zde formálně pozici manažera podpory učitelů a odborného garanta čtenářské gramotnosti. V Národním pedagogickém institutu ČR je zároveň garantem literární výchovy a čtenářské gramotnosti. Ve výzkumu na IVŠV MU Brno se zabývá tím, jak se učitel učí: tedy profesním rozvojem učitelů a šíří profesí učitele. Sedm let vyučoval na gymnáziu, i dvojjazyčném.

Alice Kourkzi, odborná pracovnice NPI ČR, zabývá se problematikou vzdělávání dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem a žáků nadaných.

Michaela Kučerová, MSc., metodička programu Podpora vzdělávání v rodinách ze společnosti Člověk v tísni. Několik let působila jako dobrovolník, mentor a koordinátor doučování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.

Mgr. Václav Maněna, Ph.D., učitel ICT na lyceu v Březové, spoluautor knihy Moderně s Moodlem: jak využít e-learning ve svůj prospěch, spoluautor YouTube kanálu Videovýuka, správce skupin Výuka informatiky a Moodle CZ & SK. Několik let připravoval budoucí učitele informatiky a školil ICT koordinátory na Univerzitě Hradec Králové. Má mnohaleté zkušenosti se zaváděním vzdělávacích technologií na ve školství.

RNDr. Luděk Míka, Ph.D., působí na Katedře učitelství a didaktiky chemie Přírodovědecké fakulty UK a zároveň vyučuje chemii na Gymnáziu Dr. A. Hrdličky v Humpolci. Jeho zaměřením je využití moderních technologií ve výuce přírodovědných předmětů. Zkoumá, jak se ve výuce dají využít 3D tiskárny, virtuální realita, zrychlené a zpomalené videozáznamy, různé chemické programy a samozřejmě internet.

Ing. Bc. Václav Nádvorník, Ph.D., většinu svého profesního života působí jako zástupce ředitele školy na ZŠ Londýnská v Praze, kde se věnuje výuce předmětů Matematicko fyzikální základ a ICT. Kromě toho externě učí na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity a spolupracuje s NPI ČR - v Národním kabinetu Informatika a ICT a jako metodik v aktivitě Začínající učitel. Na YouTube vystupuje pod jménem Adlif57 a za dobu vysílání jeho kanálu s výukovými videi získal více jak 2.600 sledovatelů. Počty zhlédnutí jeho videí celkově přesáhly 700 tisíc. Snaží se propagovat smysluplné využití ICT ve výuce i v rámci projektu IKAP Ústeckého kraje v oblasti digitální gramotnost. YouTube kanál najdete zde.

Mgr. Miloš Novotný je absolventem Pedagogické fakulty v Hradci Králové, oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Během své učitelské a ředitelské praxe trvající 25 let se dlouhodobě zabývá praktickým uplatňováním inovačních metod ve výuce na 1. stupni ZŠ a je spoluautorem výukových materiálů pro český jazyk (Čteme a píšeme s Agátou), matematiku (Matýskova matematika) a prvouku (Oskarova prvouka) na 1. stupni. Byl členem týmu MŠMT pro sestavení vzorového ŠVP pro malotřídní školy i pracovní skupiny MŠMT tvořící standardy pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět. V současnosti je lektorem a tvůrcem výukových a interaktivních materiálů pro ZŠ, http://www.matyskova-matematika.cz/https://www.nns.cz/blog/1-stupen/poskytnuti-miuc-zakum-zdarma-se-vztahuje-i-na-program-media-creator/, YouTube kanál Online výuka: https://www.youtube.com/channel/UCu3JEcOEWv-eybsibgw2fwQ.

Mgr. Zuzana Pechová, Ph.D., výtvarná pedagožka a výtvarnice, která věří, že tvořivý může být úplně každý. Od toho se odvíjí její publikační, výzkumná, výuková i projektová činnost ve vysokoškolském sektoru, kterou propojuje se zkušenostmi z výuky výtvarné výchovy předškoláků, středoškoláků i seniorů. K digitálním technologiím a světu internetu ve výtvarném vzdělávání ji přivedla její fascinace současným vizuálním světem a rolí těchto medií v něm. Podílí se na vzdělávání současných a budoucích učitelů 1. stupně ZŠ.

Mgr. Jan Polák, učitel, lektor, průvodce CK a aktivní muzikant pochází východočeských Holic. Má zkušenosti s výukou na ZŠ, SŠ a také s vedením počítačových kurzů pro firemní klientelu a širokou veřejnost. Dlouholeté zkušenosti má i se soukromou výukou zejména VŠ matematiky a statistiky. Je vystudovaný SŠ učitel v kombinaci matematika – zeměpis. V poslední době se také věnuje tvorbě e-learningových materiálů pro SCIO či projektu Techambition.

RNDr. Jitka Rambousková, učitelka matematiky a informatiky v ZŠ Nýřany, metodik ICT, členka národního kabinetu Informatika a ICT. O svých zkušenostech vede web www.cojsemvyzkousela.cz a využivá jej při lektorování, v kterém se zaměřuje na využití technologií obecně a v matematice zvlášť.

Ing. Karel Rejthar, učí na Střední škole zemědělské a potravinářské v Klatovech, věnuje se mentoringu ve vzdělávání pedagogů a lektorské činnosti v oblasti ICT se zaměřením na  Microsoft technologie. Zároveň působí jako krajský ICT metodik projektu SYPO a je členem metodického kabinetu Informatika a ICT v Plzeňském kraji.

Mgr. Čeněk Rosecký, působí jako ředitel, lektor a rodinný poradce v rámci akreditované vzdělávací instituce Tvořivá škola, která je zaměřena na předávání činnostních postupů učení. Posledních 10 let se věnuje vzdělávání učitelů i široké veřejnosti v oblasti osobního rozvoje a systemické pedagogiky.

Mgr. Miroslav Sláma, učitel informatiky v ZŠ v Novém Městě na Moravě, ICT lektor ve společnosti Microsoft a předseda krajského kabinetu Informatika a ICT v kraji Vysočina. 

Mgr. Pavel Škramlík, učitel, ředitel školy Soukromé sportovní základní školy Litvínov, lektor a trenér kurzů dalšího vzdělávání se specializací na hodnocení a sebehodnocení žáků, hodnocení pracovníků ve školství, management a řízení školy, mentor, poradce, kouč. Absolvent Pedagogické fakulty v Ústí nad Labem, obor učitelství pro 1. stupeň základní školy se specializací TV, funkční studium managementu na Univerzitě Karlově v Praze v projektu Úspěšný ředitel.

Jana Šperlová, učitelka historie a českého jazyka v mezinárodní škole Park Lane International School. Ve školství se pohybuje 17 let. Mezi největší její zájmy patří primární pedagogika a nové způsoby výuky na školách s využitím ICT. Zajímá se o metodiku výuky českého jazyka pro cizince.

Miroslav Staněk, Ph.D., fyzik a filosof, lektor a metodik, který hledá různé způsoby implementace ICT do výuky. Vášnivě sbírá a čte staré učebnice, v nichž se snaží nalézt pochopení současnosti i poučení pro budoucnost výuky technických a přírodovědných předmětů. Na stará kolena se znovu učí programovat a nestačí se divit, jak se svět (techniky) proměňuje doslova před očima a pod rukama. Svůj údiv (a několik málo poznatků) se snaží rozšiřovat mezi učitele. Ve vzácných chvilkách volna se snaží publikovat, mj. na svém blogu www.prirodozpyt.cz.

PaedDr. Milan Štoček, více než 15 let byl ředitelem základní školy, aktuálně působí jako ředitel společnosti aTre, v.o.s. Věnuje se přednáškové a publikační činnosti, dlouhodobě spolupracuje s NPI ČR.

Mgr. Jiří Taufer, Ph.D., ředitel Základní umělecké školy v Rýmařově. Vyučuje hru na klasickou kytaru, Nauku o hudbě a diriguje školní orchestr ZUŠKABAND. Je spoluautor RVP pro základní umělecké vzdělávání, má bohatou přednáškovou činnost s tématy „Revize a aktualizace ŠVP v ZUŠ“, „Tvorba profesního portfolia“, „Nástroje sebereflexe učitelů a ředitelů škol“ a podobně. Jeho profesní portfolio najdete zde.

Mgr. Michal Urbánek vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Hradec Králové, obor Učitelství anglického jazyka a biologie. Pracovní zkušenosti sbíral jako profesionální lektor anglického jazyka, lektor na vysoké škole nebo trenér mozku a paměti. Od roku 2016 pracuje v Nakladatelství Fraus na pozici odborného konzultanta. Ve svých seminářích se specializuje na moderní trendy ve výuce, zrychlené osvojení slovní zásoby v cizích jazycích a pozitivní motivaci studentů.

Ing. Irena Vajen, odborný krajský metodik projektu SYPO pro Jihomoravský kraj a také učitelka programování a informatiky na Střední škole informatiky, poštovnictví a finančnictví v Brně. Patří mezi Microsoft Innovative Educator Experty. Do výuky se snaží zapracovat inovativní postupy a prostředky, kterými rozvíjí digitální gramotnost žáků. Své zkušenosti předává také jako lektorka a pomáhá učitelům i školám v zavádění ICT do výuky.

Ing. Viktor Vráblík, učitel na Střední škole Baltaci ve Zlíně, kde vyučuje předměty Práce s počítačem, Vývoj desktopových a mobilních aplikací, Výpočetní technika, a Operační systémy. Studoval na Univerzitě Tomáše Bati (Fakulta aplikované informatiky) obor Informační a řídící technologie v bakalářském studijním programu a Učitelství informatiky pro střední školy v magisterském stupni.

Mgr. Tomáš Zadražil, učitel matematiky, soukromý lektor a student doktorského studia zabývající se matematickým myšlením, procesem učení, matematickými koncepty a metodami aktivního učení. V současné době se snaží v rámci tuzemských didaktických konferencí zpopularizovat metodu peer instruction (volně přeloženo jako vrstevnické vyučování), ve které žáci profitují zejména ze skupinových diskuzí nad složitějšími otázkami cílenými na upevnění porozumění předkládané látce. Ve volném čase, který již pro rozšiřující se rodinu takřka nemá, rád hraje deskové hry, chodí po přírodě nebo peče kváskový chléb a vaří.

Mgr. Radek Zavřel, aktuálně působí jako sportovní manažer projektu Sazka Olympijský víceboj. Je absolventem FTVS Karlovy univerzity. Deset let učil tělesnou výchovu na základní škole a v minulosti působil po stejnou dobu také jako profesionální trenér fotbalu FK Dukla Praha a AC Sparta Praha (licence A UEFA). Organizuje a spolumoderuje dětské sportovní akce a sportovní dny.

Bc. Roman Zotov-Mikshin, DiS., pedagog současné taneční techniky, improvizace a tvorby na taneční Konzervatoři Duncan centre v Praze. Je také členem umělecké skupiny Spitfire Company. U studentů na svých hodinách kultivuje kreativitu a aktivní přístup k procesu výuky. Zejména v současných podmínkách, kdy mu v tom pomáhá aplikace ZOOM.

Nahoru